טיפים לבחירת מעקה זכוכית למדרגות

מעקה זכוכית ומדרגות מעץ

טיפים לבחירת מעקה זכוכית למדרגות

אם אתם מחפשים טיפים לבחירת מעקה זכוכית למדרגות, אחד הטיפים הכי חשובים שנוכל לתת לכם הוא: לבחור את אנשי המקצוע הנכונים שיכולים גם לייעץ לכם, וכן מסוגלים להציג בפניכם תיק עבודות מסודר למשעי. מה עוד? – המשיכו לקרוא.

בחירת מעקה זכוכית למדרגות – מס’ דגשים

ככל שעוברות השנים וצצים עוד רעיונות של שדרוגים שונים לבית ולמשרד, דווקא מעקה זכוכית הופך להיות בחירה יותר ויותר פופולרית בשנים האחרונות. אגב, לא רק לשימוש פרטי, אלא הן עבור בתים פרטיים והן עבור מבנים ציבוריים. מעבר לכך שמעקות אלו מציעים נראות לא פחות מאשר מעולה, מעקה זכוכית הוא מאוד אלגנטי ומואר, תוך שמירה על בטיחות מקסימלית. בפועל, מעקות אלו מאפשרים השתקפות מלאה של הנוף בחוץ, במיוחד אם אתם גם מתקינים שמשות זכוכית שקופות (ולא חלביות). מחפשים מידע לגבי הזמנת מעקות זכוכית למדרגות בהתאמה אישית?

מה כדאי לדעת בבחירת מעקה זכוכית למדרגות?

קשה לדבר באופן כללי על טיפים לבחירת מעקה זכוכית למדרגות, מכיוון שכל זכוכית מחזיקה בסט שלם של יתרונות וחסרונות משלה. לכן, בואו נהיה ספציפיים, מה חשוב לדעת כאשר בוחרים מעקה זכוכית למדרגות? ובכן, בראש ובראשונה חשוב לקחת בחשבון את סוג הזכוכית. בפועל, הזכוכית הכי נפוצה בשוק היא זכוכית מחוסמת, אשר מתאימה לרוב סוגי השימושים, כולל עבור בתים שבהם יש ילדים קטנים שובבים. נוסף על הסוג של זכוכית מחוסמת, כדאי להכיר גם את הזכוכית הרבודה – המשיכו לקרוא בשורות הבאות.

מדוע זכוכית רבודה בטיחותית יותר עבור מעקות?

זכוכית רבודה למעשה מורכבת לא מחתיכה אחת, אלא משתי שכבות זכוכית או אפילו יותר. זאת, כאשר זכוכיות אלו מחוברות ביניהן באמצעות שכבת פלסטיק או חומר קשיח אחר שאינו זכוכית. במקרה של שבירת המעקה בעקבות חבלה או עקב כל סיבה אחרת, השברים נשארים כלואים בתוך שכבת הפלסטיק.

פעולה זו, כלומר כליאת השברים בתוך המעקה, היא בעצם מה שמקטין את הסיכון לפציעה. יתרה מכך, מעבר לנושא של סוג הזכוכית, חשוב להביא בחשבון את ההיבט הבא בעת בחירת סוג המעקה: סוג ההתקנה. בהקשר הזה של הדברים, מעקה זכוכית עם מסגרת מהווה את האפשרות הנפוצה ביותר, בעוד כי המסגרת יכולה להיות עשויה מאלומיניום, נירוסטה או אפילו עץ וחומרים אחרים איכותיים.

כמה מילות סיכום בנושא מעקות זכוכית

התקציב מאפשר, ואתם מעוניינים במשהו יותר דקורטיבי? ובכן, מעקה זכוכית שתול הוא אחלה אופציה. זוהי אפשרות מודרנית יותר, היוצרת מראה נקי ומינימליסטי. המעקה מותקן ללא מסגרת, ומוחזק על ידי עמודים המחוברים לרצפה. כמו כן, אם התקציב מאפשר לכם “להשתולל” קצת, ניתן להוסיף למדרגות מעקה זכוכית אלמנטים דקורטיביים שונים, כמו למשל מאחזי יד, תאורה, מעקות מעץ או מתכת ועוד. בסופו של דבר, הכל מתחיל ונגמר בבחירת אנשי המקצוע הנכונים שיודעים לספק את התוצאות הרצויות.

שתפו
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
תוכן עניינים
לקבלת פרטים נוספים
והצעת מחיר
הפופולריים
אולי יעניין אותך גם
Contat us
צרו אתנו קשר
לכל מידע נוסף ושאלות

אל תהסס לפנות אלינו לכל פרט בו אתם מעוניינים. הסוכנים שלנו ישמחו לענות על כל שאלה.

© כל הזכויות שמורות 2024