תיקון מקלחון זכוכית – מתי כדאי לתקן ומתי להחליף?

תיקון מקלחון זכוכית

תיקון מקלחון זכוכית – מתי כדאי לתקן ומתי להחליף?

אם אתם שואלים מתי כדאי לתקן ומתי להחליף מקלחון זכוכית, התשובה היא שבמקרה של שבירה חמורה בד”כ יהיה צורך להחליף, לכל הפחות, את הדלת אשר נשברה. בשורות הבאות, נרחיב בנושא זה כה שתוכלו להיות מומחי תיקון מקלחונים בעצמכם – קראו כאן וחסכו ישירות בכיס.

כמה מילים על בטיחות במקלחונים

אם להתחיל מהסוף, אז בטיחות היא בראש סדרי העדיפויות בכל מקרה ותמיד. לכן, כמו שאומרים: “אם יש ספק, אין ספק”. במילים אחרות, אם יש לכם סדק חמור במקלחון או אפילו שבר נראה לעין, חשוב לקרוא לאיש מקצוע כדי שיטפל בבעיה לאחר שיאבחן את החומרה שלה. אחרת, אם תזניחו את קריאת השירות של איש המקצוע, אתם עלולים חלילה למצוא את עצמכם עם מקלחון אשר נשבר באמצע השימוש בו. זוהי סכנת נפשות, במיוחד אם מדובר על מקלחות זכוכית. לכן, ההמלצה הראשונה והחשובה ביותר היא להודיע לאיש מקצוע על הבעיה.

תיקון מקלחון זכוכית: מתי לתקן?

אם אתם מתלבטים בין תיקון מקלחונים לבין החלפת מקלחון זכוכית, ההחלטה הזאת תלויה במספר גורמים שונים. בראש ובראשונה, קחו בחשבון את ההיבט הבא:

  • סוג הנזק: אם מדובר על נזקים קלים, כמו למשל שריטות קטנות, כתמים או אטמים שחוקים ו\או גומיות שחוקות, ניתן בדרך כלל לתקן בקלות יחסית ובמחיר סביר. מנגד, נזקים משמעותיים, כמו למשל סדקים גדולים, זכוכית שבורה או נזילה משמעותית, הם נזקים אשר מחייבים בדרך כלל החלפה של חלק מהמקלחון או אפילו את כולו.

כמו כן, אנחנו ממליצים מאוד לקחת בחשבון את ההיבט הבא:

  • גיל המקלחון: אם מדובר על מקלחון חדש יחסית, כמו למשל במקרים בהם המקלחון בן פחות מ-10 שנים, סביר להניח שיהיה כדאי לתקן אותו. לחילופין, אם המקלחון בן יותר מ-10 שנים, ייתכן שיהיה עדיף להחליף אותו, גם אם הנזק אינו משמעותי. הסיבה לכך היא שעם הזמן, הזכוכית נוטה להיחלש ואף להיסדק בקלות יתרה.

תקציב והעדפות אישיות, זה לא פחות חשוב

קודם כל, מבחינת תקציב, יש לקחת בחשבון כי תיקון מקלחון זול משמעותית מהחלפה של אחד. לכן, אם אתם עם תקציב מוגבל בפרויקט הזה, ייתכן שתיקון יסתדר לכם הכי נכון. אבל, יש לקחת בחשבון שתיקונים מהווים לפעמים “פלסטר” בלבד, והתקלה חוזרת ונשנית. לכן, אם התקציב מאפשר, כמובן שההמלצה תהיה החלפת מקלחון לאחד חדש יותר.

מבחינת היבטים של אסתטיקה, ייתכן שתרצו להחליף את המקלחון גם אם אין בו נזק משמעותי, פשוט כדי לשדרג את מראה חדר האמבטיה. וכאן נכנסות לתמונה העדפות אישיות. לכן, כאן ההמלצה היא לבדוק אתרי אינטרנט, להסתכל על דגמים של מקלחונים ואף לערוך השוואת מחירים בין אנשי מקצוע שונים ובין מקלחונים. לסיכום, כל עוד תקפידו על ההיבטים שריכזנו כאן עבורם, תוכלו לצאת מהסיפור עם מקלחון משודרג, בין אם באמצעות תיקון או החלפתו.

שתפו
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
תוכן עניינים
לקבלת פרטים נוספים
והצעת מחיר
הפופולריים
אולי יעניין אותך גם
Contat us
צרו אתנו קשר
לכל מידע נוסף ושאלות

אל תהסס לפנות אלינו לכל פרט בו אתם מעוניינים. הסוכנים שלנו ישמחו לענות על כל שאלה.

© כל הזכויות שמורות 2024